2010. november 16., kedd

Hosszú idő óta....

....nem jelentkeztem.Hallgatásom oka:sajnos lebetegedtünk,mindkét kicsi,és én is.Nagyon makacs vírus volt,talán most kezdünk kikeveredni belőle.
Valamint elkezdtem a jogosítványom megszerzését is,így a maradék szabadidőmben a kresz-vizsgára készültem.
Tegnap reggel vizsgáztam,jelentem SIKERESEN!;)
Szerdán kezdem a rutint.

Annyi mindent szeretnék csinálni,tele vagyok ötletekkel,tervekkel,de az ovi,tanfolyam,és betegeskedés elvette minden időmet.
Próbálom átszervezni napjaimat,és készülni karácsonyra.

Jelentkeztem egy karácsonyi játékra is,erre is készülök már,remélem akit megajándékozok,örülni fog a meglepetés-csomagomnak;)))

Most ennyi,hamarosan jelentkezem!;)

2 megjegyzés:

  1. Gratula a vizsgádhoz!!!!!
    Ügyike vagy!
    Sajnos nálunk is a betegség határozza meg a napjainkat!Kittus egy hét ovi két hét itthon periódusban van.... már nagyon unom a sok vírust és bacit..
    jobbulást nektek és hajrá a többi vizsgáidhoz!!!
    puszilunk

    VálaszTörlés
  2. Itt is mi is gratulálunk.:)
    Így tovább!:)Aztán reszkessetek autósok!:DDDD

    Remélem ide is beteszel pár ötletet a karácsonyi készülődésből,hátha az idén is tudunk valami hasznosat "lopni" tőled..))

    Pusza!

    VálaszTörlés