2010. július 15., csütörtök

Nagyon-nagyon rég

...volt,amikor az általános iskolában egyszer a technika tanárnénink horgolótűt vitetett be velünk órára,és elkészítettük életünk első horgolását,egy csipkegallért.
Hetekig csináltuk,többször vissza kellett bontani,de kész lett végül.

Emlékszem mennyire megszenvedtünk vele.Egy valami azonban bevésődött:azóta is emlékszem a szemekre,a pálcákra(egyráhajtásos,kétráhajtásos),stb.
Akkor még arra gondoltam,na én tuti többet nem veszek a kezembe horgolótűt!

Egészen a napokig,amíg rá nem akadtam a Horgo-blog-ra.Itt annyi csodás dolgot láttam,hogy kedvet kaptam ismét újrakezdeni!

Na nem nagy dolgokkal,csak pici apróságokkal,virágokkal(ezekről később hozok képeket),és egy csodás horgolt fülbevalóval,amit Hordosv leírása alapján készítettem el:





Az alap két karika fülbevaló volt:






Ő lett Pink Lady :)





4 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy kitetted a játékom és sok szerencsét kívánok!
    Nagyon tetszik ez a füli!

    VálaszTörlés
  2. Köszi,hogy benéztél hozzám!

    Örülök,hogy tetszik a füli,lehet még készül belőle más színben is;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek!
    Én is ráakadtam erre a blogra, és még a kórházba is vittem magammal a tűt, meg egy könyvet, hogy majd a kis Leventével megtanulok horgolni, mert nagyon tetszettek nekem is, amiket ott találtam. DE NEM! Nem akart sikerülni sehogy... Így aztán dühösen félretettem, talán rossz fonallal, tűvel kezdtem el, ki tudja. Mivel érdemes a tanulást kezdeni?

    VálaszTörlés